آرتریج در هنر طراحی و نقاشی

آرتریج در هنر طراحی و نقاشی

درود بر الوهیت باطن

نرم افزار آرتریج (Artrage)  دنیای آمیخته با هنر

دنیای مدرن دنبایی است که ما در آن قرار داریم ولی هنر دنیایی است که همه به نوعی دوست دارند در آن زندگی کنند و با تغییرات شگفت انگیز تکنولوژی این امکان به شیوه ای خاص برای همگان فراهم شده است و هر انسانی در هر جایگاهی با علاقه های خاص خود می تواند تنها با نصب یک نرم افزار طراحی در رایانه خود به این امکان دست یابد و بدون صرف هزینه های بیشمار هنرمندی در دنیای دیجیتال امروزی باشد.

 

می توان گفت یکی از بهترین نرم افزارها برای خلق آثار هنر طراحی و نقاشی نرم افزار آرتریج است.

 

که به خودی خود مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی را در خود دارد، و به علاقمندان این امکان را می دهد که در هر زمینه و با هر شیوه ای ابزار مورد نیاز را انتخاب و با آن به خلق آثار هنری بی نظیر و شگفت انگیز دیجیتالی بپردازند . خلق این آثار نه تنها با ابزاری چون مداد بلکه با رنگها ( رنگ روغن،آبرنگ و حتی گچی و پاستل و…) در سطحی وسیع امکان پذیر است.

 

آرتریج

 

نقش و اثر خلق شده توسط این ابزار به قدری شبیه زمان حال است که تشخیص را سخت می کند.

 

یکی از موارد قابل ذکر که در این نرم افزار لایه ها ،برچسبها،استنسیل ها و حتی کاغذ ردیابی است که البته مزیت اصلی آن محسوب می شود که می توان هر ابزار را به عنوان یک الگوی جداگانه پیکره بندی و ذخیره و از این طریق برنامه را گسترش داد و این نرم افزار می تواند گزینه ای عالی برای هنرمندان باشد.

 

گفته می شود توجه اصلی آرتریج بر روی نقاشی و تصویرسازی و البته یک ابزار مالتی پلتفرم برای خلق نقاشی هایی با بافت و رنگ واقع گرایانه است، و شاید تنها ایرادی که بر آن وارد است عملکرد کند آن در فایلهای سنگین باشد ولی چون به گونه ای شگفت انگیز دارای انعطاف پذیری کافی است تصویرگران و هنرمندان قابل توجهی از آن استفاده می کنند.

 

در کلام آخر می توان گفت که یک هنر مند با استفاده از آرتریج می تواند از شخصی سازی براش ها تا اکشن های دلخواه و شخصی سازی کاربران و غیره را در دسترس داشته باشد.

 

این دنیای دیجیتال است

دنیایی آمیخته با هنر و زیبایی های منحصر به فرد.

 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *

ارتباط با پشتیبانی
ارسال